Aldy Shah On

Member-member aku sempat lagik buat suprise party kat aku, dorang ader exam keesokkan arinya, aku pown terharu giler dengan Syafiq Maula, Hisyam, Din, 
Hidzir & Dzafuan...tak sangka korang sempat plan, padahal aku ada skali dengan

Syafiq, huhuhu, terror nampak. Aku memang tak sangka lak yang umpan buah 
mangga tue rupernya untuk suprise party kat aku, urm..pandai tul carik idea
nak umpan aku trun g bilik study aras kosong yerk? korang memang terbaek!

Mulanya macam nie, Syafiq nie menghilangkan diri lama gark, tapi aku tak syak 
apa2 lar, time tue aku kat bilik dye, duk On9 FB lar, seketika kemudian dye
datang ajak aku makan buah mangga kat bilik Din, kat bawah sekali, dekat dengan 

bilik study, huhu, aku apa lagik ikut r, memang teringin betul nak makan buah 
mangga, tak terpikir dah menda laen, sampai kat bilik Din, gelap, then dye ajak 
aku g bilik study untuk tengok bilik yang bersepah, konon nyer kar, hahaha

orang apa lagik, kwang23.. Happy Besday!!! nasib baek korang tak buat keje
yang pelik, nasib baek jugak kat aku. lah, huhu, maksud aku takde tepung ker,
telur ke, atau seumpama dengan nya lah untuk kenakan orang bile ari jadik, huhu.

Anyway thanks again kat Syafiq Maula, Dzafuan, Hidzir, Din & tak lupa Hisyam,
owh ya, Rasid pown ada skali, sempat jugak dye memeriahkan suprise party malam
nie, hik23 tenkiu to all, aku akan ingat dan hargai apa yang korang buat, Thankss...