Aldy Shah On

Semalam jamuan blok V5, ari nie plak Jamuan kat blok aku sendiri pulak, 
V6, Aku handle bahagian makanan ringan, dan membantu roomate aku sediakan 
air, bahagian persiapan tempat. memang agak penat jugaklah, tapi dah memang 
best jugak, walaupown aku tak lar jaga sepenuhnya, sebab lepas abis bagik
makann kat student, aku terus blah ke V4, sebab V4 pown buat jamuan ari nie.

Tapi aku story V4 pasnie k, sekarang V6 dulu, okeyp, maknan kat V6 spesel 
gark, meh nak story, nasi tomato, pastu keropok lekor, pastu ada makann ringan
then nata de coco, Fulamak, spesel tak?? huhuhu, ske ati korang lar nak cakap 
pew, agak lambat sikit start, maybe nak bagik student trun ke dataran blok,
amik masa sikit, dorang kan sibuk duk study...Jamuan nie dalam minggu exam..
Anyway, berderet aku punyer story kali nie pasal Jamuan Blok jer kan?
lalala, heppy.. but sad jugak sebab tak leyh jadik AJK untuk pasang lagu
kat blok sendiri, huhuhu, over plak aku, Tahniah Pada semua member2 ku
yang jadik AJK JAmuan blok V6, termasuk aku sekali, hik23, wajib sebut
nama aku, jamuan blok V6 berjalan lancar kowt, i think lar...