Aldy Shah On


Mungkin entry nie agak spesel sikit, sebab aku story pasal jamuan blok V5,
huhuhu, sepatutnya aku mula story pasal jamuan blog V6, blok aku, tapi sebab
blok nie buat jamuan blok dahulu, so aku story r pasal blok nie dulu. Firstly 
jutaan terima kasih kat member aku, Mohan sebab invite aku g blok dye before
jamuan nie, beberapa ari sebelum jamuan lar, dye yang uruskan jamuan nie.

Tahniah sebab dye dapat handle jamuan tue dengan jayanya, bukan senang nak 
handle jamuan nih, memang lar ada Ajk, tapi berapa kerat jer, apapun memang 
terbaek ah malam tue, chewaah..puji sakan nieyh, sepatutnya malam tue ada LCD
untuk bagik jamuan meriah, tapi orang yang patut uruskan menda tue tak dapat
nak amik LCD projector, Urmm, so takder LCD projector lar malam tue. 

Apapun, tak sia-sia Mohan menjemput aku dan Syafiq Maula pada malam tue
sebab Syafiq spontan bagik idea untuk adakan ala2 Dj Corner gitu.. apalagi..
aku pantas balik bilik ambik Lapp, syafik lak balik bilik dye, g amik sound 
speaker, kitaorang pasang lagu & musik kat blok V5. Hah! idea yang cukup bernas.
x lar rasa sepi semacam jer, ada musik baru meriah. mmg happening la malam tu.

Jamuan berjalan lancar abis lar malam tue, antar aktiviti penting malam tue 
ialah cabutan bertuah & penyampaian hadiah kepada pemenang sukan Kamsis ari 
tue, cam biasa lar yang laen2 tue ada lar makan2, sedap woo... nasi ayam... Aku
yang duk handle bahagian Lagu & musik pown dapat gark, tenz pada Mohan sebab 
invite aku yang dari blok V6, tak sangka lak aku dijemput, malu pown ada gark.

Aku duk sibuk pasang lagu kat blok orang, hahaha, harap takde yang tak senang
hati sebab macam giler glam plak aku malam tue, memandai g handle pasang lagu 
kat blok orang, tapi bile pikir member, so aku tolong jela, pedulik apa klau ada 
yang tak suka, janji aku puas, leyh tolong member aku. Overall jamuan V5 best
dan takder salah & silap yang boleyh dipertikaikan oleh sesape. Tahniah Mohan...