Aldy Shah On

Angan-angan mat jongeng aku nak update blog tiap2 hari pada bulan ramadan nieyh,

tapi first day puasa pown dah berlongok aku punyer aktiviti, antaranya melayan Fesbuk
sampai larut pagik, ngeee...~ hari nieyh dah masuk hari keenam dah kita puasa, wah!
rasa kejap jer kowt ( lepas berbuka rasa jap jer pose, ngeee..~) untuk pengetahuan
korang sume, Aldi Tavians baru jer amik MC untuk Fesbuk, ingat senang ker aku nak
lupakan Fesbuk seketika? dah lar aku nieyh addict giler kat menda lah tu, tetibe aku
dapat kesedaran untuk lupakan fesbuk seketika waktu, Alhamdulillah, dapat petunjuk
dan dimudahkan aku untuk tinggalkan seketika menda alah yang aku addict giler tue.

Bukan senang aku nak lupakan kejap, tapi bukan untuk selamanya lorh, mau nyer kena
sawan cicak klau aku tak on9 FB! sudah menjadi rutin hidup aku untuk on9 kat FB setiap 
hari, tak dapat bayangkan kalau kat umah nanti aku tak dapat nak on9 fesbuk aku, urm.. 
tapi kalau kat umah ada jer kerja nak dibuat, so never bored lorh! but kali nieyh aku akan tinggalkan fesbuk  lama sikit untuk fokus pada twitter, so lepas nieyh korang leyh masuk 
aku punyer twitter, everytime, everyday aku akan update apa yang aku sedang buat 
sepanjang hari dari bangun tido, pergi kelas, sampai larh aku lelapkan  mata, actually
ada sebaba laen jugak aku kurangkan diri on9 FB, aku nak study lebih sikit bulan nieyh.

Hari nieyh plak dah masuk beberapa hari aku berbuka kat kafe bersama kengkawan 
semua, well malas jer nak g beli makanan kat bazar ramadan, well baek aku beli dan 
makan kat kafe, senang citer argh!. dah masuk beberapa hari nieyh rasa malas lak aku
nak pergi terawih, jujur aku mengaku, dah ada dah yang aku tertinggal solat terawih, well,
aku akan cube lorh tunaikan solat terawih dengan banyak untuk bulan pose tahun nie,