Aldy Shah On

Assalamualaikum...Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk mengupdate belog
kesayangan nih lagik, Fuh! dah berhabuk dah pown, banyak gark sarang labah2 kat 

blog nieyh, ngee... maklum saja dah lama tak update, thanks kat korang yang sudi
singgah selalu, tak lar dibiarkan terbiar je blog nieyh.Cuti beraya agak lama, berukband 
lak takda line kat umah, tapi aku tak gne berukband dah lama dah...buat rugi jer menda 
alah tue sebab kat umah aku takda line pown.susah nk dapat caver & rage = Caverage.
Belum terlamabat untuk aku wish selamat hari raya Aidilfitri kat semua teman2 tersayang 
( setakat niey teman2 jer yang ada,yang tersayang belum ada lagi, hehehe)

Tahun nie raya family aku agak tidak meriah walaupown beraya kat banyak tempat coz 
my bro & sis balik rumah lambat sikit, my sis raya ke-5 baru balik umah coz keje, besa r, 
nurse kat Hospital besar, my bro lak sampai sekarang tak balik beraya lagik, ish3.. kesian 
kat dye, keje gark, tahun nie aku tak beraya ngn dye lar, sebab aku pown dah balik poly 
dah ari nie, dye lak tak taw ble boleh cuti, itu pasal larh aku cakap raya tahun nieyh kurang meriah, persiapan raya pown ala kadar jela sebab tak plan nak raya sakan tahun nieyh, 
pagi2 raya pown agak biasa.Pagi2 raya pown aku rasa biasa jer, cam tak caya dah raya, hahaha, tak r, actualy ske gark, tak sabar nak pakai baju melayu & makan!, huhuhu

Raya kat umah aku meriah sikit coz mak sedara aku dari KT ( Kuala Terengganu) beraya dengan family aku,Sejak arwah suami dye meninggal beberapa tahun lalu.So dengan itu 
meriah sikit larh raya kat umah kitaorang, my mum dah gtaw awal2 tak mau g beraya umah sedara kat Kota Bharu, sebak gark sebab tahun lepas my mum pernah nangis sorok2 time beraya kat umah sedara, waktu tue my sis @ kak long call wish raya kat my mum then aku nampak air mata mama aku mengalir tapi dye cover coz tak mau sedara & kitorang adik beradik nampak. tapi aku nampak, tapi tahun nie balik beraya kat KB gark sebab mak 
sedara aku ajak, sume! so raya pertama dah pergi Kota Bharu,lewat petang bru balik rumah.


Raya wif my adik beradik, yang ni adik beradik laki, 4 orang, time ni kat kampung
Kereta yang dinaiki untuk pergi beraya ke rumah atok kat kampung, Kelantan
Berpose wif my atok, ada orang cakap tak baik pose camtu ngan atok,Yeke..
Wif my beloved mum, susah betul  nak ajka bergambar, haha at the last dapat jugak
Kat rumah cousin aku kat Kota Bharu, sebelah tue adik bongsu aku, Jom makan!
That all, upload banyak2 nanti muak plak aku  tengok, hahaha, Anyway
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN TO ALL