Aldy Shah On

Hello my lovely readers, thanxx coz tak jemu2 singgah ke Aldi Tavians,  sekarang  ni dah
guna tagline baru, expression of heart,  tagline punyer hebat, tapi post still 99% in malay,
ble nak maju nih? ala tunggu jela ble dah duk  London  nanti, ahaks, masih  ada  peluang ker? Bulan ni banyak sikit aktiviti sebab tue setiap hari ada jer story, hari  ni  dah  masuk 14  aribulan dan juga ari ni post yg ke  14  dalam  bulan  ni,  makna  nya  setiap  hari  duk bergedik jari2 aku nih update blog.Busy tapi untuk blog sempat spend masa,nanti lambat update kang tak ingat lak story yg nak ditaip, rugi tu,masa depan nanti aku pon  nak rujuk belog ni jugak, apa yg pernah aku buat kat Poly ni. sebagai rujukan masa depan katakan.


Peristiwa pertama, hari ni sepatutnya ada presentation untuk subjek Usahawan, biasa lar 
dah  nak abis sem  ni, kena  present  pasal  business  plan, kena create satu produk then
kena   buat   rancangan  perniagaan  @  RP,  pastu   present   lar,  nampak   mudah  tapi
kumpulan aku adalah first group yg kena present tapi ble start present sume jadi  kaku  &
teruk juga kena marah, but my lecturer bagi chance present kali  kedua,  sepatutnya kena 
present hari selasa, tapi salah sorang ahli group tak dapat datang  coz  demam,  tunda la 
ke hari ni, pastu nak tahu apa jadik? masa tak cukup coz kump yg present ari ni  yg jugak 
diberi peluang   kali kedua   start  agak lambat,kelas  usahawan  ari  ni  pon  satu  jam  je.

Selepas tidaks empat nak present  untuk  Usahwan  punyer  Business Plan, continue plak 
dengan  kelas  stat,  pergh! aku tak sempat nak study lar chapter  yang  masuk kuiz  ari ni, 
chapter tue lecturer ajar masa aku pergi trip untuk subjek tekno, kat  Bukit Minyak  hari  tu.
memang gelabah la, tanya member2, sempat dorang ajar sikit2 tapi still tak paham sebab 
aku just hafal formula jer, menda tue aku tak belajar so kalau  hafal formula  pown  just leyh 
tulis formula jela kat atas kertas jawapan dalam kuiz, memang teruk juga ekpresi muka aku,
cuak giler dowh time aku dapat kertas soklan untuk kuiz 3 nih, risau lar dengan subjek yang memang aku tak suka ni, tapi kena sabar  lar,  suka atau  tak  kena  ambik  &  study  jugak.

Dan sekarang masuk ke story yang ketiga plak, fuyooo...  syokk nih, pada pukul  2  petang 
tadi ada taklimat untuk semua student JP, ala taklimat disiplin, klau tak silap aku sem lepas takde taklimat ni kowt, So semua student Jp kena pergi lar, urm.. tak suka menda  camni, 
seyes cakap.Taklimat nie biasa lar hanya Jabatan Perd je yg buat, untuk pastikan student
JP ni sentiasa berdisiplin la katakan, tak lama pown taklimat tue, hampir pukul 4 siap tapi
yang  agak teruk  jugak  aku  tak  bawak  kad  matrix, so  kena  lar  tulis nama,  tapi  under 
kesalahan tak pakai baju batik, hahaha,actually kan, aku tak suka pakai baju batik, sebab 
tue aku takda baju  batik  untuk  sem ni. maybe nanti  sem  seterusnya  akan  suka  batik..

Sekarang kena prepare untuk Jamuan blok pada malam ni plak, blok ok, eja nya B.L.O.K,
yang bermaksud Goblok, eh3.. silap daa.. makna nya jamuan untuk  Asrama, kat Kamsis
kan ada Bangunan yang dipanggil Blok, unit2 asrama, susah plak nak  explain,  ok untuk
jamuan malam ni aku akan handle bahagian Multimedia, lebih spesifik lagi sebagai yang bertangungjawab untuk siarkan lagu, dan  take a picture, hah!  sesapa  yang  nak  request 
lagu boleh aja, tapi jangan plak ada yang  mengatal tangan main play  lagu yang  aku dah 
susun, jap lagi aku geget kang, minta permission dulu sebelum kacau okeyh.Story tentang
Jamuan blok V4 aku akan update malam nanti sebaik semuanya settle ok.jangan lpe baca.