Aldy Shah On


 Beberapa hari lepas aku balik cuti CNY kat rumah, 
 Urmm itu pown last minit beli tiket, nasib baek masih
 adew.Mungkin sudah ditakdirkan untuk aku balik 
 sbb banyak sangat yg berlaku dalam 3 hari aku kat 
 rumah tue...Kat sini aku story ikut turutan,mula dari
  first aku sampai sehingga lah ari last aku kat rumah.

 HARI PERTAMA (JUMAAT- 12 FEB 2010)
Aku sampai dalam pukul 4 pagi kat jerteh (depan Seven E),
Turun dari bas aku rehat jap kat tepi tue, Then adew ler sorg nie yang datang tanya        sbb dye knl aku, aku pown first tgok dye mcm knl, then bru ler aku btul2 pasti yang itu adalah izza, classmate aku time form 5. Tak sangka dye still knl dan cam aku,sbb time tue gelap lagik,lampu jalan pown agk jauh dari tempat aku berdiri.Dan sempat aku berbual beberapa saat, then mintak no HP dye, rupernyer no dye aku dah adew.. Lamer x check no member kat HP, ingatkan dye x gne no tue..Menyepi lame sesangat...Aku x sangka langsung yg bleyh jumpa dye, Then dr situ jugak aku taw yg dye pown blajr kat Utara jugak.Lepas tue kitaorg bawak haluan masing2, Aku ke Seven E,dye balik ngn member dye kot.

HARI KEDUA (SABTU- 13 FEB 2010)

Hari nie aku dan adik aku buat keje yg kitaorg tak pernah buat selama nie,Ape dye?? urmm... kitaorg mengecat rumah. Rumah nenek kat Kota Bharu.First time aku belajr cat rumah,suka2 sbb rumah nenek aku baru ganti dinding, Adik aku pown ajak & ajar aku mcm mana nk cat.huhuhu, selama nie aku ingat cat rumah nie senang jew,rupanya susah gark, well aku berjaya gark dalam cabaran mengecat rumah nie. aku tak bawak kamera, so x dew gambar...Tapi mmg first time aku mengecat rumah. X lar banyak sangat dinding yg aku cat, tapi penat dowh...Enjoy gark r... Biaser ler org tak pernah mengecat. Aku pown x caye yg aku bleyh buat. Unbelivable.Ahakss...

HARI KETIGA ( AHAD- 14 FEB 2010)

Hari nie aku ke KB Mall ngn adik aku yg jugak balik cuti dari Johor.Kitaorg g ngn bas jew sbb Mama n Abah aku g kenduri rumah nenek,Aku pown g gark kat kenduri tue tapi pergi KB Mall dulu, Shopping...huhuhu... Biaser ler tgh rich skunk nie. Hik23,Mcm2 yang aku beli,antara nyer acsesory laptop aku, Pakaian, dan mcm2 lagik,tapi still tak puas ati sbb tak jumpa kasut yang aku suka.Well, lenkali nak g lagik.Anyway lepas shopping sakan kat KB Mall kitaorg ke stesen bas, syokk jugak jenjalan naik bas, first time aku aku ker KB naek Bas. Huhuhu best gark sekali sekala mcm nie.Dan time tunggu nak naek bas datang sorg nie tgur aku.Owh..Suria ruper nyer,dye still kecik molek,sbb tue dapat cam dye..well tersasul speaking keheel plak ngn dye, patut ler dye layan jew sbb dye study kat Cheras.Sembang punyer sembang sempat ler mintak no hp dye..then time tue jugak lah ada lagik yg datang tegur, classmate mase darjah 6 dulu.dye adew ckp x cam sangat aku. (makin Hensem kot.Ahakss),Kami sume naik bas yg sma nak balik jerteh.Dlm bas aku sempat mintak no member yg classmate aku tue, lupe nak gtaw name,Ipah, aku dah luper nama penuh, yela dah bertahun berlalu.. Walaupown naek bas untuk balik jerteh tapi aku turun kat kawasan rumah nenek aku, area Kota Bharu. Sbb nak g kenduri kat rumah saudara.
.
.
.
.
.
 Aku x sangka masih adew yg pernah kenal aku datang 
 tegur walaupown aku tak g tegur dorg,yela sometime 
 kita x perasan yg terserempak ngn member2 lamer..itu 
 jugak lar antara kepentingan reunion..But klau reunion 
 x semua member leyh join..biler terjumpa mcm nie ler 
 dapat imbau balik kenangan lame.Kepada Izza,Suria dan 
 Ipah trima kasih sbb bertegur sapa ngn adi walaupown 
 dah lamer kita x jumpa,tp korang still ingat dan sudi tegur 
 padahal adi sendiri tak perasan korang, apa yg korang  
 buat tue adi sangat hargai. Moga persahabatan antara kita 
 akan subur selamanya. :))