Aldy Shah On

Final exam dah makin menghampiri tapi banyak pula perkara yang menyerabutkan 
kepala aku yang sedia berserabut dengan nota-nota marketing & Law nih. 
Semalam ada meeting untuk Jamuan Blok V6 plak, pening kepala aku pikir 

dengan benda2 yang last minit kena buat nih. Jamuan nie wajib kat sume 
blok, dah lar last minit sume AJK dimaklumkan tentang Jamuan nie. Nak tak nak 
terpaksa plan last minit jugak. Aku dah decide untuk ambil bahagian makanan 

ringan, minuman dan persiapan tempat sahaja. Bahagian nie aku nak handle. 
Confirm! Tak mau pedulik langsung dengan bahgian laen. Disebabkan aku 
memang dalam tekanan yang melampau sekarang nie aku akan buat keje dengan 

malas malasan jerk. Kalau nak tahu aku memang takda jawatan apa- apa dalam 
blok. Aku ambil tangungjawab se ikhlas hati dan tak harap apa-apa balasan, 
cukup lar dihargai. Bengang betul dengan Ajk2 V6 yang memang sah2 ada jawatan 

kat blok tue tapi tak reti nak buat keje!, Jadi terpaksa lar beberapa orang yang 
memang tak da jawatan kat blok nie handle jamuan tuh. Huh! Yang Ajk blok tue 
confirm lar klau  apply asrama dengan bangga nya tulis apa jawatan dia kat blok 

kat bahagian sumbangan dalam borang apply asrama. What ever! Aku harap 
jamuan nanti dapat berjalan seperti yang dirancangkan. Simple & Relevan.