Aldy Shah On

Haaa... Apa kata  kita berkebun plak, Ish asyik buat keje yang tak mengeluarkan
peluh jerk, buat lar keje laen lak?? Nak??? Aku cadangkan kita berkebun, Huhu.. 

ala senang jerk...Dalam dunia nie macam2 menda pelik dah berlaku kan? Sebagai 
contoh orang zaman sekarang terutamanya remaja dah suka berkebun lak. Dulu 
remaja moden tak main r berkebun nie, tak de style org kata yerk, tapi sekarang 
nie ramai lak remaja duk giler berkebun, huh, satu penyakit kah itu? Urm maybe 
dorang suka berkebun sbb leh berkebun di tempat yg nyaman, sambil ajak 
member join sekaki, erk, dua kaki pun boley… huhuhu, amacam? Ada gempak tak? 


Sebenarnya yang aku maksudkan ialah Farmville kat FB, ramai member aku duk
main menda tuh, huh, aku pown heran jugak… ape lar pedah nyer, ahakss 

sebenarnya aku pown nak try gark, tapi tue lar tiap kali On9 Fb sibuk jer 
memanjang reply comment, confirmkan request dari member2 baru, pendek kata 
tak sempat dowh... Maklum lar tgh hot skunk nih, Ahakss, Hot kerr?? Huhuhu, 
Owkaylah, aku rasa best aper main menatang nie, leyh isi masa lapang dari buat 
menda takde pedah. So aku rasa lah kan orang2 tua zaman skrg nih mesti bangga 
siott ngn remaja zaman skunk nie kan? Meneruskan tradisi nenek moyang, 
Ahakss, tapi dalam versi dunia Maya lar, huhuhu.